20 Ocak 2015 Salı

Ormanda Nişanlımı Sikerken Bekçiye Yakalandık!

Selam, ben Manisadan Şuayip. 21 yaşındayım ve Eskişehirde Üniversitede okuyorum. Yurtta kalıyorum. Okulumun bitmesine daha bir yıl var. Geçen sene bizim bölümün alt sınıflarından, 18 yaşında Zonguldaklı bir kızla tanıştım. Kısa sürede birbirimize aşık olduk. Çok geçmeden ailelerimizi araya koyduk ve nişanlandık. Nişanlım da benim gibi yurtta kalıyordu. Nişanlımın okulu bitince evlenecektik. Nişanlımla ders saatleri dışında sürekli el-ele dolaşır ve ıssız bir köşe bulduk mu da sarmaş dolaş olur, öpüşür, elleşirdik. Birbirimizi
okadar çok arzuluyorduk ki, gece yurdun kapıları kapanacağında ayrılmayı hiç istemezdik. Aslında bir evde kalsaydık, kesin sikişirdik, fakat malesef o imkanımız yoktu. İşin kötü tarafı, her geçen gün daha da azıyorduk, bir an önce sikişmek istiyorduk. Artık öpüşmek elleşmek kesmiyordu. Geceleri vedalaşırken birbirimizi daha da azdırıcı şeyler söylüyorduk. Ben nişanlıma, “Amını sikmek istiyorum!” gibi şeyler söylerken, nişanlım da, “Ben de senin yarağını yalamak istiyorum, beni sikmeni istiyorum!” diyerek ayrılıp, yurtlarımıza giriyorduk. İş artık öyle bir hale gelmişti ki, nişanlıma sürekli kısa etek giydiriyordum ve sinemada, servis otobüsünde, en arkalarda, parkta falan en sakin yerlerde elimi eteğinin altına sokup nişanlımın amını parmaklıyordum. Bir akşam nasıl yağmur yağıyor, yurdun etrafında kimseler yok. O yağmurda yurdun arkasına dolaştık ve çam ağacının altında çıkardım yarağımı ve nişanlımın ağzına verdim. Nişanlım yarağımı yalarken, birisi görecek, yakalanacağız korkusundan dört, beş saniyede nişanlımın ağzına boşaldım. İkimizde yağmurdan sırılsıklam olmuştuk ve nişanlım soğuktan titriyordu. Üşütüp hasta olmasından endişelendim, hemen toparlandık, nişanlım ağzına yüzüne bulaşan spermlerimi selpakla sildi ve yurtlarımıza gittik. Yağmur üç gün boyunca sürdü. Tabii biz ertesi akşam da yine yurdun arkasında o çam ağacının altındayız. Nişanlıma bu sefer amına sürtüp boşalmak istediğimi söylemiştim. Nişanlım külodunu hafifçe aşağı sıyırdı, ben de yarağımı çıkardım ve arkadan nişanlımın amına sürtmeye başladım. Bir iki sürtmeden sonra nişanlımın amı sulanmış ve iyice kayganlaşmıştı. Yarağımın kafası nişanlımın amına nerdeyse girecek gibi oluyordu. Nişanlımın kızlığını bozmamaya özen gösteriyordum. Amının deliğine değdirip çekiyordum. Bir ara fazla soktum gibi hissettim, hemen çektim ve durakladım. Nişanlım “Niye durdun, devam et sürtmeye.” deyince ben bir iki kez daha sürttüm ve nişanlım sarsılmaya başladı. Nişanlım orgazm oluyordu. O heyecanla ben de amının dudakları arasına boşaldım. Hemen toparlanıp yurdun yolunu tutarken nişanlım gibi ben de titriyordum, fakat busefer yağmurdan ve soğuktan değil, aldığımz zevkten ve heyecandan titriyorduk. Yurdun önünde öpüşüp vedalaştık, o kız yurduna ben erkek yurduna. Aradan on dakika geçmeden nişanlımdan telefon geldi: “Aşkım galiba kızlık zarım bozuldu, tuvalete girdiğimde külodum kan içerisinde idi.” dedi. Ben şok olmuştum. Amına sürterken nişanlımın kızlığına özellikle dikkat etmiştim oysa. Kendisini telefonda tesselli edip, nasıl olsa okulu bitince evleneceğimizi söyledikten sonra yarın konuşmak üzere telefonu kapattım. Doğru tuvalete gittim, evet benim külodum da kanlı idi. Vay anasını yaaaa, işe bak! Nişanlımın amını doğru dürüst sikemeden, kızlığını bozmak keyfimi kaçırmıştı. O gece bir evin olmayışına lanetler okuya okuya yattım uyudum. Ertesi gün dersten sonra nişanlımla buluştum. Nişanlıma, 'daha fazla dayanamadığımı ve kendisini adam gibi sikmek istediğimi' söyledim. Nasıl olsa kızlığı bozulmuştu ve nasıl olsa ilerde evlenecektik, “Bari tadını çıkara çıkara sikişelim!” dedim. Nişanlım da sikişmek için can atıyordu fakat sikişecek yer yoktu anasını satayım. Sonunda bir otele gitmeye karar verdik. Bizim yerimize yurtta kalan arkadaşlar yoklama defterine imza atacaklardı, ben de nişanlımla bir otele gidip sikişecektik. İmza atacak arkadaşları ayarladık ve doğru otel aramaya gittik. Öğrenciyiz, bütçemiz belli, ucuz otel aradık. Bulduğumuz ucuz oteller güven vermeyince mecbur kaldık pahalı lüks bir otele gitmeye. Kimse anlamasın diye iki ayrı oda kiraladık ve çıktık yukarı. Koridorda kimsenin olmadığından emin olduktan sonra direk benim odaya girdik. Kapıyı kapadığımızda ikimizde heyecandan ölecek gibiydik. Kapının arkasında birbirimize sarıldık ve birkaç dakika, nefes alışımızın düzelmesini bekledik. Kalp atışlarımız normale dönünce öpüşmeye başladık. Her saniyenin tadını çıkarıyorduk, ertesi gün saat 12:00 ye kadar oda bizimdi. Nişanlımı soyup yatağa uzattıktan sonra ben de soyundum ve direk nişanlımın kaymak gibi parlak amına yumuldum. Nişanlımın amını nasıl yalıyorum, aynı deli gibi, “Sikecem şimdi senin bu tazecik amını aşkım!” diyordum. Nişanlım gözlerini kapatmış amının yalanmasının tadını çıkarıyordu. Amının dudaklarını ağzıma alıyordum, dilimi amının deliğine sokup, klitorisini emiyordum. Nişanlım çırpına çırpına orgazm olmuştu. “Yeter!” diye inleyince, amını yalamayı bıraktım. Kalktım ve taş gibi olmuş yarağımı nişanlımın ağzına verdim. Nişanlım yarağımı yalarken, ben hepsini ağzına sokmaya çalışıyordum. Nişanlım da hepsini ağzına alabilmek için çabalıyordu fakat olmuyordu, nefes alamıyordu ve gözlerinden yaşlar geliyordu. Ben saçlarından tutup, yarrağımı gırtlağına ittirdikçe nişanlım kusacak gibi oluyordu. Nişanlım yarrağımı ağzından çıkararak, “Dur bir saniye.” dedi, hemen banyoya koştu ve kustu. Temizlenip geldiğinde, “Sikişelim mi artık aşkım?” dedi. “Derhal aşkım!” deyip yatırdım yatağa ve bacaklarını ayırdım nişanlımın. Üfff be, tazecik amcık karşımda duruyordu, yeme de yanında yat! Amının dudaklarını ayırıp yarrağımın kafasını amının deliğine dayadım, “Hazır mısın aşkım?” dedim. Nişanlımın “Evet aşkım, sik beni!” demesiyle yarrağımı yavaş yavaş ittirmeye başladım. Yarrağım tamamen girdiğinde amı yarrağımı mengene gibi kıstırıyordu ve fırın gibi yanıyordu. Nişanlımla kenetlenmiştik ve nişanlım beni sıkıca kendine çekiyor, adeta bırakmak istemiyordu. Buna rağmen yarrağımı amının içine oynatmaya başladım. Bir iki cm çekip geri sokuyordum. Nişanlımın amı yarrağıma iyice alışınca artık tamamını çekip tekrar sokmaya başladım. Nişanlımın bacaklarını omuzuma alıp iyice köklemeye başladım. Nişanlımın amı iyice sulanınca ben daha da hızlandım. Nişanlım yeniden orgazm oluyordu, fakat nedense bunu bana belli etmek yerine gözlerini kapatıp, dudaklarını ısırıyordu. Altımda titremeye sarsılmaya başlayınca ve amının sıvıları yarrağımı iyice ıslatınca ben de boşalmak üzereydim. Bir iki kez daha çıkarıp soktum ve sonunda amının üzerine boşaldım. Bir süre heryerimiz yapış yapış birbirimize sarılıp uzandıktan sonra banyo yaptık. Ertesi gün odayı terk edeceğimiz saate kadar, en azından dört beş posta daha siktim nişanlımı. Ertesi günlerde tadı damağımızdaydı, fakat paramız bitmişti, ikinci bir kez otele gidemedik. Azdık kudurduk, sikişmek istedik, fakat yine aynı problem: yer yok, para yok! Havanın güzel olduğu bir haftasonu nişanlımla sikişmek için ‘Odunluk Tepesi’ denen ormanlık yere gitmeye karar verdik. Taa tepeye kadar çıktık, tel örgüleri falan geçtik. Ormanda yarım saat kadar gezdikten, ve etrafta kimsenin olmadığından emin olduktan sonra, bir ağacın altına montumu serdim ve oturduk. Biraz daha etrafı kolaçan ettikten sonra öpüşmeye başladık. Nişanlımın eteğini yukarı toplayıp, bacağından külodunu çıkardım. Kendi pantolonumu külodumla birlikte dizime kadar indirip, nişanlımın amını sikmeye başladım. Nişanlım, “Dur bir saniye, bir ses duydum, çıtırtı geldi bir yerden!” dedi. Durdum, hafif doğruldum, gerçekten ben de bir çıtırtı duydum. Sağa sola bakındım, üç dört metre ilerimizde, kuru ağaç dallarının üzerinde bir kaplumbağa yürüyor ve o çıtırdama sesini çıkarıyordu. Nişanlıma kaplumbağayı gösterdikten ve telaşlanacak birşey olmadığını söyledikten sonra, nişanlımı sikmeye devam ettim. Fakat kaplumbağa yüzünden yüreğimiz ağzımıza gelmişti, ya gerçekten birisi olsaydı diye ikimiz de acaip korkmuştuk. Sikişimizi bir an önce tamamlayıp gitmeye karar verdikten sonra, nişanlımı hızlı hızlı siktim ve amının üzerine boşaldım. Nişanlım çantasından selpak aldı ve amının üzerindeki spermlerimi temizlemeye başladı. Ben sikimi temizlemeden hemen külodumu ve pantolonumu çektim. Nişanlım, “Küloduma uzanırmısın aşkım?” dedi. “Tabi aşkım!” deyip nişanlımın külodunu almak için ayağa kalktım. Arkamı döndüğümde ise nutkum tutuldu, dondum kaldım. Bir iki saniye sonra nişanlım sanki hortlak görmüş gibi bağırmaya başladı. Ormanın bekçisi, pantolonun üzerinden yarağını sıvazlayarak hemen arkamızda duruyordu! Bekçi bizim şaşkınlığımızdan istifade ederek, hemen nişanlımın külodunu aldı cebine koydu ve “Haydin, yürüyün, düşün önüme, karakola gidiyoruz, zabıt tutulacak!” dedi. İşte o anda korkudan altıma edecektim. Bekçiden nişanlımın külodunu geri vermesini istedim. Bekçi ise, “Nişanlının külodu mahkemede kanıt olacak. Umuma açık mesire yerinde genel ahlaka aykırı davranmaktan savcılığa verileceksiniz!” dedi ve nişanlımın külodu yetmiyormuş gibi, kimliklerimizi de aldı. Durum gittikçe berbatlaşıyordu. Bekçiye yalvarmaya başladık, “Abi biz öğrenciyiz, yapma etme, üstelik nişanlıyız, okul bitince evlenecez, yapma nolur!” dedik. Bekçi insafa geleceği yerde bizi daha da korkutmaya başladı: “Daha durun hele, sizi daha okuldan atacaklar, ailelerinize haber verecekler, mahkemeye çıkacaksınız, gazetelere çıkacaksınız!” dedi. Boku tam yemiştik! Bekçinin anlattığı şeyler olursa, benim de, nişanlımın da hayatı sönecekti. Tam çıkmazdaydık. Ne olursa olsun o anlattığı şeylerin gerçekleşmesini engellemiz lazımdı, “Abi yalvarırım karakola götürme, ne istersen yaparız, kulun kölen olayım götürme!” dedik. Bekçi durakladı ve nişanlıma dönerek, “Ne istersem yaparmısın?” diye sordu. Nişanlım da, “Hı hı, ne istersen, söz!” dedi. Bekçi, “Bak şimdi durumlar değişti!” dedi ve fermuarını açtı, kıllı yarağını çıkardı ve nişanlıma uzatarak, “Ağzına al bakalım, yala!” dedi. Bekçinin böyle birşey isteyeceği aklımın ucundan dahi geçmezdi, şok olmuştum. Nişanlım da, “Asla yapmam!” deyince, bekçi, “Yürüyün lan karakola!” dedi. Nişanlımı ikna etmek bana düştü, “Aşkım, hayatım, yapıver, şunun şurasında iki dakika yalayacaksın, iki dakika sonra kurtulacaz, bitecek herşey!” dedim. Nişanlım ağlaya ağlaya bekçinin önüne diz çöktü, gözlerini kapadı ve istemeye istemeye bekçinin kıllı yarağını yalamaya başladı. Bana da nişanlımın saçlarını okşayarak tesseli etmek ve bekçinin yarağını yalamasını izlemek düştü. Nişanlım bekçinin kıllı yarağından iğreniyordu. Ben, “Abi yetmez mi bukadar? Bırak gidelim artık!” deyince, bekçi iyice sinirlendi, “Bu kadar ucuza kurtulacağınızı mı sandınız, sikmeden bırakırmıyım!” dedi. Nişanlım hemen kalktı “Siktirmem! Beni sikmesine izin verme!” deyip ağlayarak arkama saklanmaya çalıştı. Bekçi daha da sinirlendi, “Orospu, yalamam dedin yaladın, bir yerin mi eksildi? Gel şuraya, bir kere sikip bırakacam!” deyip nişanlımı kolundan tuttu, zorla ağacın birine domalttı ve arkasına geçti. Nişanlım her nekadar, “Hayır! Yapma!” dese de, ağlasa ve çırpınsa da, bekçi bir eliyle nişanlımı ensesinden tutup bastırıyor, doğrulmasına izin vermiyor, diğer eliyle de sikini nişanlımın eteğinin altından yerleştirmeye çalışıyordu. Ben bekçinin kolundan tuttum, “Abi yapma nolur, bırak gidelim!” diye yalvardım. Bekçi, “Sikmezsem karakola götürürüm, zina yapmak suçundan damgalanır, rezil olursunuz!” dedi ve ekledi: “Kızın başını tut da bitsin bu iş!” dedi. Nişanlımın ensesine bastırma işini bana bıraktıktan sonra, nişanlımın eteğini yukarı topladı. Nişanlım siktirmemek için durmadan debeleniyordu. Mecbur kaldım nişanlımın kafasını bacaklarımın arasına aldım, uzun eşşek oynar gibi. Bekçi iki eliyle nişanlımın kalçalarını yanlara ayırdı ve aşağıdan yukarıya doğru, bir kaç kere amını ve götünün deliğini yaladı. Sonra eline tükürüp yarağının başını sıvazladı ve nişanlımın amına geçirdi. Yarrağı tamamen girdikten sonra bekçi nişanlımın belinden iki eliyle sıkıca kavradı ve kendine çeke çeke nişanlımın amını sikmeye başladı. Nişanlımın sesi soluğu kesilmişti, sadece bekçinin yarağını her köklemesinde, “Iııhhh! I-ııhhhh!” diye sesler geliyor ve bacaklarıma daha sıkı bir şekilde tutunuyordu. Çaresizce bekçinin nişanlımın amını sikmesini izlerken, bekçinin de gözleri kaymaya başladı. Ben içimden, biryandan, bekçi az sonra boşalacak ve bu iş bitecek, gideceğiz diye seviniyordum, bir yandan da bari nişanlımın amının içine boşalmasa diye telaş ediyordum. Bekçinin yarağı 'Plöpf!' diye bir ses çıkararak nişanlımın amından çıktı. Bekçi sikinin kafasını tekrar tükürükle ıslatıp, benim bön bön bakışlarımın eşliğinde, nişanlımın daha benim bile sikmediğim göt deliğine sokuverdi! O anda nişanlımdan, “Yandım anaaaam!” diye bir haykırış çıktı. Ben ağzım açık bakakaldım. Bekçi ise parçalarcasına nişanlımın götünü sikmeye devam etti. Nişanlımın dermanı tükenmişti ve dizlerinin titrediğini ben bile hissedebiliyordum. Bekçi nişanlımın götünü kaç dakika sikti bilmiyorum, ama sonunda vahşi bir hayvan gibi hırlayarak, nişanlımın götünün içine boşaldı. Şu işe bak amına koyayım, bekçi nişanlımın amını götünü sikti ve rahat sikmesi için nişanlımın başını ben tuttum. İş nerden nereye bu hale geldi! Ne yapacağımı bilmez bir şekilde yaşadığımız bu olayı hazmetmeye çalışıyordum. O esnada bekçinin yarağını nişanlımın götünden çekmesiyle nişanlımın götünden osurukla birlikte, bekçinin spermleriyle karışık kan püskürdü. Nişanlım sanki bir un çuvalı gibi yere yığıldı kaldı. Ben nişanlımı ayağa kaldırmaya çalışırken bekçi fermuarını kapadı, bana kimliklerimizi geri verdi ve “Hadi kaybolun, birdaha da buralarda görünmeyin!” diye de tembihledi ve uzaklaştı. Bekçiden nişanlımın külodunu isteme cesaretini bile kendimde bulamadım. Yaşadığımız kabus sonunda gerçekten bitmişti, fakat nişanlım da mahfolmuştu, ruh gibiydi. Yarım saat sonra yürüyecek duruma anca gelebildi. Yurdun yolunu tutarken, ikimizin de ağzını bıçak açmıyordu. Kız yurdunun önüne geldiğimizde, nişanlım bana hiçbir şey söylemeden yurda girdi. Bu nişanlımı son görüşüm oldu! Birdaha benle ne görüştü, nede telefonlarıma cevap verdi. Bir hafta sonra da hem yurttan hem de okuldan ayrılmış, memleketine dönmüş. Giderken de bir arkadaşıyla bana nişan yüzüğünü yollamış! Kimseye anlatamadığım bu olayı burda itiraf etmek istedim!

30 yorum:

  1. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik yas sınırın yok BAYANLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

      Sil
    2. MEHMET BEN 05374667155 NUMARAM SLM BAYANLAR OYLEKI INSAN BAZEN BIR DOST YADA BIR PATNERE IHTIYAC DUYAR HOS BIR SES BIR TEBESUM ARAR VEYA DELICE SEVISMEK ISTER SICAK BIR DOKUNUSA IHTIYAC DUYAR ISTE YADA BIR GULUS KENDINE GETIRIR INSANI ASLA PISMAN OLMAYACAGINIZ CEKINMEDEN ARAYABILECEGINIZ BIRIYIM....WATSAPP SMS DENGESIZLER VE GAYLAR ARAMASIN LUTFEN



      Sil
    3. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
      Açık tarzımı bağışla lütfen.
      Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide haya

      Sil
    4. Merhaba Adana'dan Doruk ben, boy 1.85 yaş 27 kişisel fitness antrenörüyüm. Kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen biriyim.Olgun karakterli kadınlardan hoşlanıyorum.İyi bir dinleyiciyim seks partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın. Hislerimle hareket ederim. Sekse biraz düşkün doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Lütfen sadece elit hanımlar, kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler. 0545 697 63 00 resimler bana ait

      Sil
  2. Merhaba 0536.932.27.67 SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

    YanıtlaSil
  3. ACİL ACİLL..... gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL..

    YanıtlaSil
  4. İstanbul ümraniye murat ben sex fantazi kaçamak macera heyacan ve daha fazlası için arayın veya mesaj atin bayanlar bekliyorum 05468842185

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar;

    Ben Dr. OKTAY (Psikolog ve Aile Danışmanı) 34 yaşında 1.76 boyunda etkileyici ve bakımlıyım..
    Bu müthiş deneyimi yaşamamışsan, hayatında bunun eksikliğini hissettiğini biliyorum. Uçmak için yapman gereken 0 545 325 61 61.....(SADECE BAYANLAR)...
    Ankara ve cevresindeki Seviyeli, kültürlü, düzgün, ne istediğine emin olan, Sanal değil gerçek huzur arayan bayanlar tanışabilirim. Korkmaya gerek yok cesur ol ve gel herşey gizli ve aramızda olacak..
    Gizlilik ve temizlik olmazsa olmazlarımdandır. Heyecan ve adrenalin seven, değişik fantezi arayan, ardarda orgazmlarla zevkin doruklarına uçmak isteyen, dur durak bilmeyen ateşli bayanlar UÇMAK SİZİN ELİNİZDE..
    Sihirli NuMara 0 545 325 61 61.... Her yastan bayanlar, evli ciftler, dul bayanlar, yalniz yasayan kızlar, kapalılar, kocasında aradığını bulamayan evli kadınlar, UÇMAYA HAZIR MISINIZ?

    {{ 3G HARİCİ KESİNLİKLE SEXS YAPMIYORUM TELEFONDA }}...>>BU ARADA ( 9 ) YILDIR SİZLERE HİZMET VERİYORUM<< ... 9 YILDA BU SİTELERDE MİLYONLARCA BAYANLA BİRLİKTE OLDUM...

    Uçmak için sadece numarayı çevir, her şey parmaklarının ucunda. Amacım saygı ve sevgi çerçevesinde seviyeli bir arkadaşlık ve tabiiki ayaklarımı yerden kesecek bir seks. Eğer sende böyle bir arkadaşlık düşünüyosan ara..
    Siz aramadan yada çağrı atmadan asla sizi rahatsız etmem aramam. Aramamı istediğinde mesaj yada çağrı atman yeter. Bir fincan kahve ve doyumsuz bir muhabbet ilginizi çekerse; 7/24 hizmetinizdeyim.. ÖZEL numaralara acık arayabilirsiniz ..
    Boşa Zaman Kaybetmeye gerek yok cesur ol ve gel.. En önemli konu ise Gizliliğe Önem Veririm.. SİHİRLİ NUMARAM : 0 545 325 61 61--0 545 325 61 61.... Sapık kesinlikle değilim böyle düşünürsen KESİNLİKLE ARAMA...
    Azan bayanlar arasin sikismek isteyen arasin EV ARABA MEVCUT... Sexs de sınır tanımayan KAPALI BAYANLARA KARSI AYRICALIKLI BIR MUAMELEMIZ VARDIR REALDE..

    (( WAHATSAP VİBER LİNE IMO VAR. 0 545 325 61 61....))

    NOT: Gaylar,baylar,toplar,ibneler ARAMA ASLA SADECE BAYANLAR..

    * Ne istediğini bilmeyenler,
    * Bugün konuştukları yarın değişenler,
    * Geyik peşinde olanlar,
    * Kişilikleri oturmamış bebeler,
    * Kuralları ile istedikleri arasında dengeyi kuramamışlar,
    * Kendini ve istediğini açıkça ifade edemeyenler,
    LÜTFEN BENDEN UZAK DURUN...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ben yavuz istanbulda oturuyorum ne istedigini bilen birlikte unutulmaz anlar yasayabilcegim bayan arkadas ariyorum...bu isler her onune gelenle yapilmayacagi icin benim icin gizlilik ve guven cok cok cok onemli yasanan hersey aramizda sir kalicak bu benim icin cok onemli...gercekten guzel biseyler yasamak istiyosan 0505 056 86 39 telim bazen kapali olabilir mesaj atin hemen donerim size

    YanıtlaSil
  7. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik yas sinirim yoktur 5462519585 evli ciftler bekliyorum

    YanıtlaSil
  8. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 ne zmn istersen 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  9. Selam bayanlar ben kenan 0532 174 71 87

    YanıtlaSil
  10. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  11. BİREBİR KENDİMİ ANLATTIM OKURSAN SEVİNİRİM.. :)
    Açık tarzımı bağışla lütfen.
    Huzur dolu bir odada.. slow bir müzik çalıyor. yanan mumlar tütsünün hoş kokusu.. ortam loş.. biz dans ediyoruz ayakta seninle.. buselerim boynunda dolanırken. seni ayakta 1001 buseyle operken sadece kilodun kalana kadar soyuyorum.... 1001 gece masasallarina nazire yaparcasına. seni kendime çekiyorum.. dilim boynunda kulak arkanda daireler çizerken.. parmaklarım yavaşça kilodunun içine kayıyor...uzanıyoruz yatağa ve sadece kilodun üzerindeyken yüzüstü yatırıyorum seni..ayak bileklerinden başlayarak, dilimin sadece ucuyla vucuduna onlarca resim çiziyorum.bileklerinden baslayip kulak memende boynunda biten . kalçalarının arasına sıkıştırıp kilodunu.. kalçanın yanaklarını tatlı tatlı vakumluyorum dudaklarımın arasına.. sonrasında seni sırtüstü yatırıp kalçanın altına bir yastık koyup.. bacaklarını dizlerinden sana verip önüne diz çöküyorum.. yavaşça kilodunu kenara sıyırıp dilimi o ıslaklığının üzerinde hissettiriyorum.. parmaklarımla klitorisinin çevresine bastırarark.. bızırın merkezini mümkün olduğu kadar meydana çıkartıp dakikalarca.. sadece dilimin ucuyla tokatlıyorum onu tık tık tık.. bazende dudaklarımla eziyorum . yumuşak bir şekilde vajinanın içine masaj yapıyorum parmaklarımla hepsini sırayla sokarak.. ve bana kesinlikle hadi gir demeni istemiyorum.. dilim bazen deliğinde bazen dudaklarını emiyorken.. yanında altında üstünde yerde duvara yaslayıp masada sandalyede. üstüme alıp her pozisyonun her açısını deniyoruz.. aletimin kafasının içinde tüm duvarlara sürtmesini sağlayarak.. ve her pozisyon değişiminde mutlaka tekrar girmeden azda olsa yalıyorum aranı ve dudaklarını....değişken tempolarda bazen hızlı bazen yavaş.. hatta bazen güçlü kollarım ve avuçlarımla kalça yanaklarından kavrayıp resmen seni aletime vururcasına.. .. seni duvara yasladığımda sırtını.. bir bacağını kaldırıp. güçlü avuçlarımla kalçalarından seni kendime çekip vurduğumda anlayacaksın. ellerimin gücüyle onları çarpıştırdığımda :) 5 dk dan fazla bir pozisyonda kalmayarak,. tam boşalacağın zaman doğru pozisyon ve tempoyu koyarak bir orgazm fırtınasının içine girmeni sağlıycam.. o zevkin en üst noktasının belkide dakikalarca sürmesini sağlayarak. .. tempoyu bu anlarda çıldırmış gibi artttırarak belkide peşpeşe orgazm olmanı sağlıyorum ve asla yeter demeni istemiyorum..çünkü ben1 saate ancak gelebiliyorum çoğu zaman dahada uzuyor.samimiyetle 15 20 dklık bir sexe kılımı kıpırdatasım yok. Uzun zaman çıkıpta sıra özel anlara geldiğinde..geçboşalmam yüzünden sorun yaşamak üzüyor benı..kaybedilen zamanda cabası... kimsemin zamanını çalmadan . Açık olup benim gibi düşünen birininin hayali bu sadece.. Hepimiz doğru hayatı yaşamaya çalışıyoruz ..sürekli aynı çevre aynı insanlar.. mecburi bi ciddiyet ve mesafe. . Bence herkesin sadece kendi bildiği bir sırdaşı olmalı.. bilinçaltının prensi. :) ...Varmısın bu yazıyı yaşamaya.. :) hadi cesaretini topla . Gerekirse numaranı gizle ve ara. Birer merhabamızı duyalım.. belkide hayal ettiğin benim.. 0 553 849 01 29

    YanıtlaSil
  12. Slm ben serkan 35 yas kocaeli sakarya civari gizlilik çerçevesinde sex seven bayanlar kızlar farketmez arayın tanisalim pişman olmazsınız 0 541 212 17 65

    YanıtlaSil
  13. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24musaitim ara gizliden 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  14. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK ANKARADAYİM REALDE UYAR 7/24 saat musaitim 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  15. 05319578038 bu benim tlfon numaram istediğin zaman özelden ariyabilirsin sınırsız bir zevk yaşiycağından emin olabilirsin utanmana hiç gerek yok numaranı siteden aldım demen yeterlidir seni tanıyamiycam ara pişman olmazsın

    YanıtlaSil
  16. Mrb AZGİN BAYANLAR ARAYİN COSALİM OZEL ACİK 0545 571 52 00

    YanıtlaSil
  17. mrb ben istanbuldan hakan 05364131029 yş33 boy180 atletik ve sportmen yapılı sırdaş bakımlıyım güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
  18. dm yada ikparttime@gmail.com adresine kişisel ve iletişim bilgilerinizi yazınız

    YanıtlaSil
  19. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  20. Selam BAYANLAR ist firat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi görmeyen evliliği hayatı sikici citti dürüst gizli lige güvene saygıya önem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan 546 251 95 85 unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul çiftler bayan arkadas arıyorum 5462519585 msj at tanisalim çağrı at ara seni zor durumda bırakmak isdemem 546 251 95 85 7/24 açık msj arkadaşı olabiliriz msj konuşabiliriz herşey seks de yil gece gündüz aramak msj atmak için çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum çekinmeyin 7/ 24 acik Ozel e acik evli çiftler arayın 5462519585

    YanıtlaSil
  21. GÜVENİLİR REKLAMSIZ TÜRKPORNO SİTE ---SADECE TÜRK PORNOLARI


    ÖĞRENCİYİ STAJDA SİKEN ŞEFİ TÜRK VİDEOhttp://sakirabi.com



    YENİ EVLİ ÇİFT İNTERNETTE PORNO CANLI YAYINDAhttp://sakirabi.com



    TEHDİT EDEREK KENDİ ABLASINI SİKEN ŞEREFSİZ SİTEMİZDE http://sakirabi.com



    EVLİ TÜRBANLI KOMŞUSUNU SİKİYOR İFSA VİDEOSUhttp://sakirabi.com




    HEMŞİRELİK YAPAN AYSUNUN FULL PORNOSU SİTEMİZDEhttp://sakirabi.com




    ALKOL ALARAK GURUP SEKS YAPAN ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ TÜRKhttp://sakirabi.com




    KUZENINI SIKIP INTERNETE VEREN TIKLA SITEYE GELhttp://sakirabi.com



    TEYZE KIZINI SARHOŞ EDİP GÖTÜNDEN SİKİYOR SİTEMİZDEhttp://sakirabi.com



    ÜNİVERSİTELİ SİKİŞDE SAKIN İÇİME BOŞALMA HAMİLE KALIYORUM (SİTEMİZDE http://sakirabi.com





    BİRBİRİNDEN GÜZEL BAŞKA YERLERDE BULAMAYACAĞINIZ TÜRK PORNOLARI YENİ ÇEKİMLER ARŞİVİMİZ SİTEMİZDEDİR MUTLAKA GÖZ ATINIZ...HEPSİ ÜCRETSİZ SADECE TÜRK PORNOLARI

    SİTEMİZhttp://sakirabi.com


    TÜRK ADULT SİTE http://sakirabi.com


    YERLİ SEKS http://sakirabi.com

    YanıtlaSil
  22. mrb ben istanbuldan hakan 05364131029 yaş 33 tamamen gizlilik ve güven içerisinde görüşebileceğim zevk fantazi ve heyecan seven arzulu istekli ateşli bayanlar veya 3cü arayan çiftler arayabilir….sapık değilim amacım seviyeli bir arkadaşlık belli aralıklarla veya tek sefer size nasıl uyarsa TEK ERKEKLER VE GAYLER ARAMAYIN

    YanıtlaSil
  23. İzmir'den Merhaba İzmir'e gelecek olan ya da müsait olup yanına davet edecek erkek var mı yarağına ve kalbine güvenen erkekler tırcılar kamyoncular da olabilir Öncelikle baş isteğim kıllı erkekler olgun da olabilir Ama yakışıklı olmalı numaram 0553 448 81 50 WhatsApp var fotoğraflarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil
  24. Evli dul bekar bayanlara sex fantazilerine eslik ederim cift deneyim var

    YanıtlaSil
  25. SADECE BAYANLAR Merhabalar dan kaan
    görüsebilecek gercekten ciddi anlamda tanisabilecegim bayan
    arkadas ariyorum karsilikli guven ve gizlilik icerisinde herseyi onunla paylasip yasiyabilecegim ciddi durust ne istedigini
    bilen bir bayanla tanismayı arzuluyorum yeterki guven ve
    ciddiyet olsun bu gibi şeyler oyle ulu orta konusulmaz reel
    gizlilik saygı guven cercevesınde sevgi ile yasanır lütfen ciddi olanlar eklesin yada msj atsın biraz kendimden bahsetmek
    istiyorum yaşındayım
    Herşeyin açık 0538 542 0531
    konuşulması taraftarıyım.ben evliyim mutluyum ve es aramıyorum sadece bi dost kımsenın yuvasının benım yüzümden yıkılmasını ıstemem birlikte
    kaliteli zaman gecirmek için burdayım... Ama herkesle değil istediğimle ve beni isteyenle o zamanı ve o anı tercih
    ederim.evli Bekar yada da dul bayanlar ... Eğer aradıgınız güvenebileceğiniz dürüst bir erkek ise en azından bir 0538 542 0531
    merhabayı çok görmeyin. Konuşmaktan zarar gelmez.
    Birbirimizi tanımaya çalışırız sadece.... İllaki seks olacak diye bir kural da yok. en son planda kalmalıdır bence belki Olur da beğenmeyiz birbirimizi. Sadece söylenmesi yeter. Sevismek
    anliktir sevmek omurluktur unutmayin arkadaslar sevgi saygi
    guven temelinde olmasi gerek hersey ben burdan herhangi bi
    bayan arkadasa bi askinti vs seyler yazmadim yazmamda
    Askıntı olacak kadar kalitesiz biri değilim benım gibi düşünen olgun dürüst ne istediğini bilen bayan arkadaslarla tanısmak isterim.... sanal düşünen ve çoluk çocuk tipler anında engellenecektir lütfen eskort bayanlar ve bayanlarda kesinlikle eklemesin... karşılıklı dostluk arkadaslık zamanla özel hisler yasayabileceğim birini arıyorum.... kendimi yalnız hissediyorum.dertleş­­ecek birinin ihtiyacını cekiyorum bu
    yüzden bu sayfaya yazıyorum.aradı gım tek şey dürüstlük. ben yalandan nefret ederim ...konusursak zamanla tanıcaksınz
    zaten yalan oldugu ortamda ben yokum.. ve kesinikle kültürlü
    bir insan arıyorum. kültürden kastım okul eğitim seviyesi değil,, insan kültürü okulda değil hayatında kazanır. ben böyle bir sayfadan da kültürlü birini bulabilecegimi düşünüyorum.. herşeyin zamanı vardır ve olmalı.. beni daha tanımadan
    canımı cicimli şeyler yazan insanarıda sevmiyorum sanırım
    buda hakkım başka aradıgım birşey yok . insanarda fiziki özellikler aramam yaşa gelince bence onemli olan ruh
    olgunlugudur... ne istediğini bilen olgun dertleşme ihtiyacı
    olan kendini yalnız hisseden arkadaşık kurmayı isteyen ve
    tabiki zamanla reel düşünen bayanları bekliyorum .. ayrıca bu yazı kimseyi etkilemek adına olmadığını öncelikle belirtmek istiyorum. .buraya yazdığım bu yazı benim salt dusuncemi
    belirten dusuncemdir. .kimseyi etkilemek adına yazmıyorum.
    ...evet sayfa itibari ile cinselliği düşünüyor görünmem normal anlık bir heves içinde yaşanan aşk kusura bakma mutluluk bu değildir. Kadın En kutsal halini yaşamalı iken sen onu sadece cinsel obje olarak görürsen bu kötü işte. .sen kutsalligi kutsalca verebilmelisin. ..Kadın bedenini taşır ama ruhu mutlu olmayı ister...sen ruhuna dokunmak için ne yapabilirsin..iki
    kelime ile sev üç kelime ile mutlu et..Bu zor değil ki kutsalliga kutsal gibi yaklaş...böyle düşünüyor isen ne işin var burda diyen olabilir. ..saygı duyuyorum tüm eleştirilere. ..kimseyi etkilemek adına asla ve asla konuşmuyorum. ..lütfen bunu
    anlık da olsa düşünen varsa benim le iletisime geçmek
    istemesin. .ve bu sanal Alem diye nitelendirilen bu sayfada
    gerçek hesap ile konuşmak istemeyen olacaktır belki..şunu belirtmek istiyorum. .kimse ve hiç kimse bunu sorun
    yapmasın. .hersey dürüstçe tüm samimiyetce özelde kalır. . Sadece sex dusunenleri bu yonde yaklasanlari aninda0538 542 0531
    engellerim saygilarim

    YanıtlaSil
  26. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN JIGOLO KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN SEKSIN GÜZELLİKLERİNİ MUTLUGUNU ZEVKİNİ DOYASIYA YAŞAMAYI ARZLYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN GİZLİK VE GÜVENE ÖNEM VEREN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL KAPALI BEKAR BAYANLAR VE EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil